-

Jag har insett att min senaste kyss.. var bra
Jag lyssnar på.. Norlie & KKV - Can I Be The One
Jag pratar.. alltid för mycket !
Jag älskar/tycker om.. min fina pojkvän
Mina bästavänner är.. dem bästa, oftast, alltid♥
Min första riktiga kyss.. va med dig
Jag avskyr när folk.. ljuger och sviker
Jag är hemligt förälskad i.. Justin Bieber
Sist jag grät var.. allt lite jobbigt
Kärlek är.. best sometimes
Någonstans, tänker någon.. om jorden verkligen går under på fredag
Jag kommer alltid vara.. den jag är
Min mobiltelefon.. är sämst
När jag vaknar på morgonen.. så vill jag bara sova vidare
Just nu tänker jag på.. vad jag ska ha för kläder imorgon
Homosexuella är.. en tjej å tjej eller kille å kille som gillar varandra
Ikväll ska jag.. sova nu
Imorgon ska jag.. plugga/oskar
Jag vill verkligen ha.. ny mobil, ny data massa nya kläder

Kommentarer
Postat av: j o h a n n a ♥

åh din blogg är sån otroligt fin!

2011-10-19 @ 13:48:32
URL: http://johannnakarlsons.blogg.se/
Postat av: j o h a n n a ♥

sv; nej du!

fråga gärna några frågor i min frågestund :*

2011-10-19 @ 16:38:05
URL: http://johannnakarlsons.blogg.se/
Postat av: Anonym

ASSÅ DU ÄR DUM I HUVUDET SOM ÄR IHOP MED PEDOFILEN OSKAR HÖGBERG. HAN ÄR SÅ JÄVLA PEDDO. ASSÅ JAG VARNAR DIG DU KOMMER ÅNGRA DIG SEN.

2011-10-19 @ 17:03:27
Postat av: hanna

tack allt är bra med mig dd?:)

2011-10-19 @ 17:29:46
URL: http://hannaoelinallerborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0