awesome lördag !

Vart en as bra dag idag. Har vart med Jonna hela dagen och vid halv fem drog vi in till Kungälv som ni vet, inlägget under. Vi hade jätte kul där, gick runt och chillade lite och sedan gick vi till Mc' Donalds, det var gottigotti. När vi kom hem vid kvart i nio så åt jag lite för hade inte ätit mat på hela dagen. Sedan drog vi till gården som ligger typ 100 meter ifrån mig och Jonna. Och där träffade vi massssssa personer såklart men vi var med Jesper och Samuel det var as skojj, eller vi var typ med dom i tjugo minuter för dom skulle hem men det var kul ändå. Så nu ser jag och Jonna på någon film och jag smsar med Samuel. Jonna sover här inatt, det är najs!
yummie
underbart bra dag, love you♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0