hjärnskakning? sängen nästa verkligen.

Hej. Ja rubriken talar. Vi hade fotbolls match mot Kareby vid sex idag, vi van med 2-0. Men när det var höna så skulle jag ta stolpen också skuter hon rakt i huvudet på mig, så jävla ont. Nu mår jag ILLA och sån HUVUDVÄRK. Så ja en lätt hjärnskakning , hoppas det går över till imon för har idrott och efter skolan ska jag med söta ebba hem!♥ Nu måste jag sova, gör så ONT! Sov gott.. Puss♥
Relations status på fejan : Singel and free..
så var det med det.



Kommentarer
Postat av: Bloggstyle.se - Blogghjälp

VAR MED I VECKANS BLOGG! :)

SYNS FÖR CA 400BESÖKARE/DAG!



BESÖK ÄVEN DEN POPULÄRA SIDAN SOM HJÄLPER DEJ HUR MAN BYGGER SIN BLOGG

2011-09-05 @ 23:02:01
URL: http://bloggstyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0